FANDOM

İmage-1474100439.png

Baratheon Hanedanı, Robert'ın İsyanı'ndan sonra Kraliyet hanedanı olmuştur. Evleri Fırtına Toprakları dır. Ancak şimdi Kral Toprakları dır. Şu anda bu hanedan yok olmuştur. Hayatta kalan tek üyesi Gendry dir. Yandaki resim bu Baratheon Hanedanı'nın armasıdır.

Müttefikleri

Baratheonlar, Lannister Hanedanı, Stark Hanedanı ve Arryn Hanedanı ile ittifak kurmuşlardır. Hatta isyandan önce Targaryen Hanedanı ile mittefiktiler. Ancak Kral Robert öldükten sonra, Arrynler ve Starklar ile müttefikliği bitirmişlerdir. Şu anda Tyrell ve Lannisterlarla müttefiklerdir. Yok olmadan önce son Kral Tommen, intihar etmiştir ve onunla beraberinde hanedanını da yok etmiştir.

Son Olaylar

Jaime Lannister, Kral Tommen'ın karısı Margaery Tyrell'i zindandan çıkarmıştır. Bu olaydan sonra İnanç örgütüne savaş açılmıştır. Cersei ve Loras Tyrell davası yaklaşırken, Gregor Clegane de dövüşle yargılanmak için hazır tutulmaktadır. Ancak Tommen, dövüşle yargılanmayı yasaklar ve Cersei yeni bir plan bulur. Dava günü herkes Baelor Septi'ne gider. Loras'ın davası bittikten sonra sıra Cersei'ye gelir. Ancak Cersei davaya gelmez. Lancel Lannister, Sept'in altında mumlarla birlikte Çılgınateş'i bulur ve bıçaklanır. Sürünerek oraya gelir ve mumları söndürmeye çalışır. Ancak mumlar sönmez ve çılgınateş'i patlatır. Baelor Septi patlar. Tommen Baratheon bunu görünce intihar eder.

Üyeler

  • Cersei Lannister. Kendisi Robert'ın karısıdır. Robert'ın ölümünden o sorumludur. Ayrıca üç tane piç çocuğun annesidir. Tahta geçmiştir ve Kraliçe olmuştur.

Also on FANDOM

Random Wiki