FANDOM

İmage-1474099102.png

Clegane Hanedanı, şu anki bütün üyelerinin Kral Muhafızı olduğu bir hanedandır. Batı topraklarındaki Clegane Kalesi'ni yönetmekteydiler. Şu anki Lortu Sandor Clegane dir. Yandaki resim Clegane Hanedanı'nın armasıdır.

Son Olaylar

Sör Gregor Clegane, Tyrion Lannister'ın kefalet dövüşünde Cersei için dövüşmüştür. Rakibi Oberyn Martell, Gregor'u zehirli mızrakla sersemletmiştir ancak Gregor son hamleyle Oberyn'in kafasını ezmiştir. Daha sonra da ölmüştür. Sandor ise Arya StarkKartal Yuvası'nda yaşayan teyzesine götürmektedir. Ancak Sandor, Tarthlı Brienne ile dövüşür ve kaybeder. Arya, Sandor'u ölüme terk eder.

Qyburn, bir çeşit büyü ile Gregor'u diriltmiştir ancak Gregor eskisi gibi değildir. Artık zombiye benzeyen bir surata sahiptir. Ve hiç konuşmayacağına dair yemin etmiştir. Suratı gözükmesin diye hep kaskla dolaşmaktadır. Sandor ise bir inşaat grubuyla birlikte yaşamaktadır. Ancak, birkaç asker gelip Sandor hariç herkesi öldürür. Daha sonra Beric Dondarrion gelir ve Sandor'a o askerlerden bir tanesini öldürme izni verir.

Müttefikleri

Cleganeler, Lannister Hanedanı ile ittifak kurmuştur. Hala da öyledir.

Üyeler

Also on FANDOM

Random Wiki