FANDOM

Hayalet

“Kardeşlerin dışlananı. O da seninki, Kar.” Theon Greyjoy, Jon Snow’a.

Hayalet (Ghost), Stark Hanedanı çocukları tarafından bulunan altı ulu kurt yavrusundan biridir. Onu sahiplenen ve büyüten Jon Kar(Snow)’dır. Beyaz bir kürkü ve kırmızı gözleri olan Hayalet albinodur. Doğduğu zaman çok cılızdır ama çabucak büyür ve boyu da kardeşlerine yetişir. Kardeşleri Bozrüzgar, Leydi, Nymeria, Yaz ve Tüylüköpek'tir.

Biyografi

Birinci Sezon

Starklar beş ulu kurt yavrusu bulup her bir kardeşe birer tane paylaştırdıktan sonra Jon Snow dışlanmış, cılız, albino bir yavru daha bulur. Theon Greyjoy şakayla karışık o yavrunun Jon’a benzediğini ima eder.

Jon Snow Gece Nöbetçileri’ne katılıp Kara Kale’ye giderken Hayalet’i de yanında götürür.

Jon ve diğerleri Sur’un biraz dışında nöbet yemini ederken Hayalet, Benjen Stark’ın keşif grubundan iki korucunun cesedini bulur.

Hayalet’in uyarısıyla bir şeylerin ters gittiğini anlayan Jon hayvanı takip eder ve lord kumandanın odasına girer. Burada yaratığa dönüşmüş bir korucuyla mücadele eder.

John Kar ve Hayalet

Jon Kar ve Hayalet

İkinci Sezon

Hayalet efendisinin peşinden diğer kara kardeşlerle birlikte yabanıl bölgesine sefere çıkar. İlk İnsanlar’ın Yumruğu’ndayken Jon akıncılara katılır. Ulu kurt önce takip etse de bir ara gruptan ayrılır ve Jon onu çağırmasına rağmen uzaklaşıp gözden kaybolur.

Üçüncü Sezon

Gece Nöbetçileri İlk İnsanlar’ın Yumruğu’nda ak yürüyenlerin saldırısına uğradığında Hayalet Sam’i bir yaratıktan kurtarır ve Lord Kumandan Jeor Mormont’a, yaratığı ateşle yok etmesi için zaman kazandırır. Daha sonra, hayatta kalanlarla birlikte Craster Kalesi’ne gider ama içeri girmek yerine Tekinsiz Orman’a geri döner.

Dördüncü Sezon

Hayalet, isyancılar tarafından yakalanıp kafese kapatılır. Arkadaşlarıyla birlikte yakınlarda olan Bran Stark varg olmasının üstünlüğünü kullanır ve ulu kurdu Yaz’ın cismine girerek olan biteni görür, kaleden kurtulunca Hayalet’i serbest bırakır. İsyancıların öldürülmesi sırasında kaçan, Jeor Mormont'un katili Rast ise Hayalet’in pençesinden kendini koruyamayacaktır. Bu olayda Hayalet ve Jon Snow bir yıldan fazla bir süreden sonra yeniden bir araya gelmiş olurlar.

Kara Kale’ye birlikte dönerler ama Alliser Thorne Jon’a ulu kurdunu hapsetmesini emreder. Kara Kale Savaşı’nda Jon Sam’e Hayalet’i serbest bıraktırır ve kaleyi işgale gelen yabanıllara karşı birlikte mücadele ederler.

Beşinci Sezon

Hayalet hala Kara Kale’dedir ve bir hayli büyümüştür.

Gece Nöbetçileri’nden iki eski suçlu Gilly’ye tecavüz etmeye kalkışınca Sam onu korumaya gelir. Yediği dayağa rağmen Sam adamları tehdit etmeye devam ederken bir anda Hayalet odaya dalar ve adamlara hırlamaya başlar. Kızgın ulu kurtla mücadele etmeyi göze alamayan adamlar kaçarlar.

Stark ve Ulu kurt kardeşleri

Stark kardeşleri ve ulu kurtları.