FANDOM

Lothar Frey üçüncü ve altıncı sezonlarda yardımcı karakterdir.

Üçüncü Sezon

Lothar ve kardeşi Walder Rivers, Nehirova'ya Kral Robb Stark ile plan yapmaya giderler. Robb, Freylerin yardımıyla Casterly Kayası'nı almak ister. Lothar ise Walder Frey'in istekleriyle gelir. Lothar, Robb'a Edmure Tully'nin Roslin Frey ile evlenmesi ve resmi bir özür ile birlikte yardım edeceğini söyler. Daha sonra Robb, düğün için Harrenhal'a gelir. Düğün sırasında Lothar, Robb'ın karısı Talisa Stark'ı karnından bıçaklayarak öldürür ve düğünde kaos çıkar.

Altıncı Sezon

Lorhar ve Kara Walder, babaları olan Walder'dan Nehirova'nın Brynden Tully tarafından ele geçirildiğini öğrenir. Bunun üzerine Nehirova'yı kuşatmaya başlar. Ancak kuşatma başarısız olur ve dolayısıyla Lothar, yeni ittifakı olan Lannisterlardan yardım ister. Jaime Lannister ordusuyla beraber Nehirova'yı düzgün bir biçimde kuşatır. Lothar ise Edmure'u koz olarak kullanır. Fakat Brynden Edmure hakkındaki tehditleri pek önemsemez ve kaleyi elinde tutmaya devam eder. Daha sonra Jaime, Edmure'u serbest bırakır ve herkese teslim olma emri verir. Brynden kaçmaya başlar ancak daha sonra Lothar tarafından öldürülür. Bu zaferden sonra Arya Stark, yüzsüzlerden biri olmayı başarınca Harrenhal'a gelir. Kara Walder ve Lothar'ı öldürüp etlerini pişirip kekin içine koyar.

Also on FANDOM

Random Wiki