FANDOM

Meera Reed üçüncü, dördüncü, altıncı ve yedinci sezonda yardımcı karakterdir. Howland Reed’in tek kızıdır, Jojen Reed’in ablasıdır. Gelecek ak yürüyen savaşında Bran Stark’ın önemli bir rolü olduğuna inanır.

Biyografi

Geçmiş

Meera Bozsu Gözcüsü’nde doğup büyür. Ormanın Eski Tanrıları’na inanır. Hançer kullanır, ok atar.

Üçüncü Sezon

Bran, Rickon, Osha, Hodor, Yaz ve Tüylüköpek Kışyarı yağmasından sonra Kara Kale’ye doğru kaçarken karşılarına Jojen ve Meera çıkar. Amaçları her türlü tehlikeye karşı Bran’i korumaktır. Meera ile Osha pek geçinemez.

Lütuf’ta grup ikiye bölünür. Osha, Rickon ile Tüylüköpek’i alıp farklı bir yöne gider. Kalanlar uzun zamandır kullanılmayan ve Gece Nöbetçileri’ne ait olan Gece Kalesi’nde Samwell Tarly, Gilly ve bebeği ile karşılaşırlar.

Dördüncü Sezon

Meera, varg yeteneğiyle başka birinin zihninde çok uzun süre kalırsa evini, ailesini, hatta kendini unutabileceğini söyleyerek Bran’i uyarır.

Bir gece kamp ateşi kurdukları yerde Craster Kalesi’ndeki Gece Nöbeti isyancılarına yakalanırlar. İsyancılar Meera’ya tecavüz etmek üzereyken Jon Snow ve diğer kara kardeşler gelir. Çatışma sırasında Bran, Jojen, Meera ve Hodor kaçar.

Görkemli büvet ağacına doğru ilerlerken yaratık saldırısına uğrarlar. Kardeşini kaybeden Meera artık yalnızca Bran’i korumak için yaşar.

Altıncı Sezon

Meera büvet ağacının altındaki mağarada Bran, Yaz, Hodor, Yaprak ve Üç Gözlü Kuzgun ile birliktedir. Dışarısı güvenli olmadığı için mağaradan çıkamazlar. Bir gece Bran Gece Kralı ile iletişim kurar, bu nedenle mağaradaki koruyucu büyüler etkisini yitirir. Ak yürüyenler ve onların yaratık ordusu saldırıya geçer. Meera Bran’i imgelemden uyandırmaya çalışır. Bran onu duyup varg yeteneğiyle Hodor’un zihnine girer. Meera birkaç yaratığı ve bir ak yürüyeni öldürür. Ardından Bran’i el arabasıyla mağaradan kaçırır.

Kaçış sırasında Bran çeşitli zaman dilimlerinden imgelem görmeye devam eder. Peşlerindeki yaratıklar onlara yetiştiğinde siyah pelerinli ve gizemli bir adam alevli bir zincir kullanarak yaratıkları savuşturur, Meera ile Bran’i de atına bindirip oradan uzaklaşır.

Gizemli adam herkesin öldüğünü sandığı Benjen Stark’tır. Benjen, Meera’yı ve yeni üç gözlü kuzgun Bran’i Sur’a getirir. Onları yakınlardaki büvet ağacına bırakıp kendisi ormana geri döner.