FANDOM

Meryn Trant, birinci, ikinci, üçüncü, dördüncü ve beşinci sezonda yardımcı karakterdir. Joffrey Baratheon, Robert Baratheon ve Tommen Baratheon'ın kral muhafızıdır.

Geçmişi

Meryn Trant, Trant Hanedanı'nın üyesidir ancak Robert'ın İsyanı'ndan sonra Baratheon Hanedanı'na hizmet etmeye başlamıştır ve Kral Robert'ın Muhafızı olmuştur.

Birinci Sezon

Kral Robert'ın ölümünden sonra birkaç Lannister askeriyle Arya Stark'ı esir almaya giderler. O sırada Arya'nın kılıç hocası Syrio Forel, Meryn ile dövüşür ve Arya kaçar. Ancak Syrio'nun kaderi belli değildir.

İkinci Sezon

Kral Joffrey'nin isim günü turnuvalarında Sör Dontos Hollard oraya sarhoş olarak gelir. Meryn, Joffrey'nin emriyle onun ağzından içeri şarap döker.

Robb Stark'ın Stafford Lannister'a karşı yapılan Oxcross Savaşı'ndaki zaferine Joffrey çok sinirlenir. Bir de Sansa Stark, Joffrey'i tehdit edince, Joffrey Meryn'e Sansa'yı tokatlamasını emreder ve Meryn Sansa'yı tokatlar.

Üçüncü Sezon

Sör Meryn ve başka bir kral muhafızı, Cersei Lannister'a Tyrion Lannister'ın odasına kadar eşlik eder. Ve dışarıda bekler.

Daha sonra Joffrey'nin Tywin Lannister'ı Kral Eli seçerken Meryn, orada nöbet tutar.

Dördüncü Sezon

Jaime Lannister, Joffrey ve Meryn düğün planlamalarını konuşurlar. Ve düğün sırasında nöbet tutar. Joffrey, düğünde zehirlendiğinde Meryn, Tyrion'u tutuklar.

Arya, Sandor Clegane'e Syrio'nun Meryn ile dövüşünü anlatır. Sandor, eline kılıç alam her çocuğun Meryn'i yenebileceğini söyler.

Tyrion'ın duruşmasında Meryn sanık olarak davaya çağırılır. Tyrion'ın Joffrey'i II. Aerys Targaryen (Deli Kral)'a nasıl benzettiğini ve aşağıladığını anlatır.

Beşinci Sezon

Meryn, Mace Tyrell ve birkaç kral muhafızıyla beraber Braavos'a gelir. Orada bir geneleve giderler. Meryn, genç fahişeleri toplayıp kırbaçlar. Arya onu görünce geneleve yüz değiştirerek gider. Daha sonra Meryn'in gözlerini bıçakla oyar ve onu göğsünden bıçaklar. En son boğazını keserek de öldürür.