FANDOM

 Ramsay Bolton dördüncü, beşinci ve altıncı sezonda önemli bir karakterdir. İlk olarak üçüncü sezonda görülür. Roose Bolton'ın evlilik dışı oğludur.

Üçüncü Sezon

Theon Greyjoy kaçırıldıktan sonra Ramsay gelip Theon'u kurtaracağını söyler. Ve kurtarır. Ancak daha sonra Ramsay, Theon'un başına çuval geçirip tekrar kaçırır. Ona işkence etmeye başlar hatta hadım bırakır. Daha sonra ona "Leş" demeye başlar.

Dördüncü Sezon

Ramsay, sevgilisi Tansy onu terk ettiği için ormanda kovalamaya başlar. Daha sonra köpeklere yedirtir. Daha sonra Roose Bolton Ramsay'i evlat edinir ve Ramsay'nin soyadı Bolton olur. Yara Greyjoy, ordusuyla Theon'u kurtarmaya gelir. Ancak Ramsay, köpeklerini Yara'ya salınca kaçmak zorunda kalırlar.

Beşinci Sezon

Ramsay, Sansa Stark ile evlenir. Ancak düğün gecesi sırasında ona tecavüz eder ve Theon'un bunu izlemesini ister. Ancak daha sonra Roose Bolton, karısı Walda Frey'in hamile kaldığını söyleyince Ramsay hayal kırıklığına uğrar. Stannis Baratheon, ordusuyla Kışyarı'ya saldırır. Ancak daha önceden Ramsay, onun kampını yaktığı için Stannis savaşı kaybeder.

Altıncı Sezon

Ramsay, babasıyla plan yaparken Walda bir oğlan doğurur. Üstat Wolkan, bunu Roose'a söyleyince Ramsay, sinirden Roose'u bıçaklar. Sonra düşmaların Roose'u zehirlediği yalanını yayar. Walda ve oğlunu köpeklere yedirir. Sansa Stark ve Theon Greyjoy kaçınca, Ramsay onları yakalamak için askerler yollar. Jon Snow, ordusuyla Ramsay'e saldırır. Ramsay savaşı kaybeder. Sansa ise Ramsay'i köpeklere yedirtir.

Also on FANDOM

Random Wiki