FANDOM

Tyene Sand beşinci, altıncı ve yedinci sezonda yardımcı karakterdir. İlk kez dördüncü sezonda adı geçer. Prens Oberyn Martell’in evlilik dışı kızıdır, Kum Yılanları’ndan biridir.

Biyografi

Geçmiş

Prens Oberyn’in sekiz evlilik dışı kızından üçüncüdür. Oberyn ile sevgilisi Ellaria Sand’in en büyük kızıdır. Uzun hançerlerle savaşır, düşmanlarını zehirlemeyi babasından öğrenmiştir. Düşmanlarını kandırmak için yumuşak huylu ve çocuksu görünür, aslında ablaları kadar vahşidir.

Dördüncü Sezon

Oberyn Kraliçe Cersei’ye sekiz evlilik dışı kızından söz eder.

Beşinci Sezon

Tyene, Nymeria ve Obara babalarının intikamını almaya hazırdır. Barışçıl amcalarından ziyade savaş isteyen Ellaria’nın tarafını tutarlar. Myrcella’yı kaçırmaya çalışırken Bronn ve Jaime ile dövüşürler. Sonra hepsi birden tutuklanır. Kum Yılanları ile Bronn’un hücresi karşılıklıdır. Tyene, yarasındaki zehir yüzünden ölme tehlikesi geçiren Bronn’u, panzehir vermeden önce parmağında oynatır. Ellaria Prens Doran Martell’den af dileyince serbest kalırlar. İntikam planları da devam eder.

Altıncı Sezon

Myrcella’nın zehirlendiği haberi Doran’a ulaşınca Tyene, annesi Ellaria ile birlikte amcasına ve onun yakın korumalarına saldırır.

Aylar sonra Ellaria ile Olenna Tyrell’in ittifak görüşmesinde Tyene konuşmaya çalışır ama Olenna onu susturur. Artık Ellaria, Kum Yılanları ve Tyrell Hanedanı Demir Taht’ta Daenerys Targaryen’ı destekleyecektir.

Also on FANDOM

Random Wiki